2015年2月10日 星期二

[是日行山] 大東山

大東山

路線: 伯公坳  - 大東山 - 二東山 - 蓮花山 - 南山古道 - 梅窩
用時: 五個多小時
距離: 約十一公里
日期: 2015年2月10日
相機: Sony A5100

之前已經去過大帽山同鳳凰山,全香港最高果三座山去左兩座,今次去埋第三高的大東山。今日天氣唔算好,煙霞好大,去到大東山山頂都望唔得遠,連機場都係望到少少,個天又灰灰濛濛,所以全程都睇唔到咩靚景。

石屋



我地由東涌坐3M巴士去伯公坳。坐著巴士上東涌道就諗返起上次踩單車上同一段路,辛苦到想死,踩極都未到頂,但坐車就幾分鐘就到。係伯公坳落車後就跟著鳳凰徑二段黎行,開頭上山D梯級又多又高,係全程最辛苦果段,之後大部分路都可以輕鬆行過。上大東山條路冇指示,我地都係靠估,行人地行過冇乜草果D唔徑,好彩都行得啱,上到頂。

到左山頂之後,就落去爛頭營睇下D屋,行下行下就到左二東山,二東山係香港黎講都算係高果堆山,有747米。之後又再落返山,繼續跟返鳳凰徑黎行。行到中途見到有座山,見時間仲早,咁就上埋去睇下座山叫咩名(之後check返原來係蓮花山,高766米),點知上到去冇名牌,但係上面可以睇到成個梅窩,所以都唔算白行。

之後又落返山,向梅窩方向繼續行,好快就行晒成條鳳凰徑二段。之後我地唔行鳳凰徑一段到梅窩,我地揀行南山古道,行多半個鐘左右就到左梅窩。梅窩好多人都係踩單車代步,單車多過車,如果市區都可以係咁就好啦。最後,我地坐返3M巴士出東涌。

路線:

呢個係大約路線,因為唔記得開tracking。


以下係沿途嘅風景:


伯公坳(起點)

鳳凰徑

上山石級

仲係石級

鳳凰山

上山途中的全景

垂死的蜜蜂

奇岩怪石(一)

奇岩怪石(二)

生長在石上的植物

奇岩怪石(三)

奇岩怪石(三)

鳳凰山與山徑

途中支路

又係鳳凰山

海灣全景

海灣全景(By Image Composite Editor)

仲要繼續上山


另一種生長在石上的植物

山邊小徑

爛頭營全景

開始上大東山

大東山全景

大東山全景(By Image Composite Editor)

萬綠叢中一點紅

近觀

行山成日見嘅特別植物


全棵個樣

上到山頂

連機場都睇唔清楚

一大塊平石

係平石望返上頂

係平石望去東涌

好似畀人斬開嘅石

回望山頂

奇岩怪石(四)

落山的路

第一間遇到的石屋

再近D睇

再再近D睇

特殊植物

奇岩怪石(五)

下山途中

8號屋

石中小黃花

回望大東山

又係生長係石上嘅植物

好似非洲大草原

唔知望緊邊到

最高果間屋

山頂好似有監測儀器

山頂間屋有個花園

芒草

好難行過去的石屋

蓮花山

蓮花山與小徑全景

係蓮花山山腰影上去

開始上山

有部分上山路徑都幾斜

就到山頂

係山頂望落梅窩

山頂

蓮花山山頂全景

蓮花山山頂全景(By Image Composite Editor)

測量用的石柱

奇岩怪石(六)

奇岩怪石(七)

樹與大石

有好多花蕾的樹

近看

小溪

我覺得自己影得最靚的相

睇落前面好似係懸崖的路

落山路徑

黃昏

長凳

直升機坪

經過南山樹木研習徑

鳳凰徑二段起點

楓香

成棵都係黃色葉

好靚

成日畀人偷斬的土沉香

土沉香樹苗


南山古道入口

古道

行在樹蔭下

鄉村全景

有個大花園的村屋

牛群

我覺得幾有農村Feel

有味道(我覺得)

大榕樹

特別的雲

銀礦灣泳灘全景

銀礦灣泳灘全景(By Image Composite Editor)

水道


梅窩碼頭

M記



沒有留言:

張貼留言