2015年3月4日 星期三

[是日行山] 西貢長咀

西貢長咀

路線: 北潭凹 - 赤徑 - 大灣 - 長咀 - 鹹田 - 赤徑 - 黃石碼頭
用時: 約七個半小時
距離: 約二十公里
日期: 2015年3月5日
相機: Sony A5100

是次行山行左去長咀,一個非常遙遠的地方。如果唔計要坐船先去到的島嶼,長咀係香港最東的地方,亦因為咁,我地先走去挑戰。今日天氣其實唔係幾好,陰天有微雨,近海又超級大風,但因為連續個幾兩星期天氣都係咁上下,所以我地決定唔理天氣係點都係今日出發。

長咀一角

我地係西貢坐94號巴士去到北潭凹落車,行麥理浩徑二段去到大灣海灘轉行蚺蛇尖徑,再接長咀徑去到長咀。全條路上落幅度都唔大,唔會有D咩地方特別難行,但因為淨係入去長咀都大約十公里,果到又唔會有車有船坐返走,一定要行返出去,所以就要行好遠好耐,但就係因為有難度,先有樂趣。

因為今日係平日,天氣又唔多好,所以除左一開頭係麥理浩徑見到人,之後全程人影都冇隻,見牛見鳥多過見人。係去長咀途中,愈近海風就愈大,行到去長咀,D風大到可以吹郁個人。行左大約三個幾四個鐘,我地就到左長咀。為免跌落山或海,我地冇行到去最出最出個咀果到,因為真係好大風,又有微雨,時間又唔係多,我地淨係去到營地果邊。係果到食個包睇下風景休息下之後,我地就要開始回程,因為都已經三點幾。

回程路線同去程大致相同,只不過終點唔係北潭凹而係黃石碼頭。我地揀黃石碼頭係因為碼頭係係海平面,理論上應該全程落山,雖然遠D,但因為唔洗上斜,所以應該輕鬆D。可是,實際上都要上幾次斜。最後,大約七點我地就係黑夜之中到達終點。

路線:



以下係沿途嘅風景:

西貢海濱公園

西貢碼頭

起點

羊腸小徑

陰天下的海灣

小海灣

破舊小屋

海邊民居

碼頭

赤徑石灘

石灘全景(一)

小溪

小溪出海口

石灘全景(二)

蕨类植物

Y型咁生

小亭

灣中小島

路邊小花(一)

草地

大灣海灘

大浪灣

要經過的地方同目的地

大浪

途中經過的指示牌

路邊小花(二)

D葉好似支針的灌木

大霧到見唔到山頂

山群全景

小海灘及草地

山、草、海、沙

要踩石頭橫過呢條小溪

牛的腳印

沙灘

小小溪出海口

Don't Camp On Beach?

海灘全景

另一角度看大浪灣

怪石

目的地就在眼前

以為會同我地途中相撞的牛群

水警輪

沿著山脊線行

好天應該望到深圳

東灣山

泥石路,係因為人得多定本身係咁?

成個蜘蛛網都係水珠

位置柱

我地行左面落去長咀海邊

到達目的地,有好大個草地

冇上到果邊山

海邊見到在大浪中航行的船

有一堆雀企晒係岸邊

海邊全景(一)

大浪

唔知係雨定海水吹上個鏡頭,所以影埋D水珠

紀念碑


海邊都幾多垃圾

浪GIF

海邊全景(二)

開始回程

好綠的草

長咀全景(一)

長咀全景(二)

冇去到,但都叫望到的石柱

又係長咀全景

D雲遮左東灣山山頂

回望長咀

奇石

沿途其中一種成日見的蕨类植物

白花花蕾

一路都係行呢D小徑

好似爪的葉

另一種沿途常見植物

好特別的花,花瓣好長又有特別花紋

又係白花小花

大草地

涓涓流水

可能係白花果實

又係大浪灣全景

苔蘚植物

又見到白花

常見的針葉植物

海浪拍岸

Fractal


生在牛屎上的菇

濕地

破舊小屋

見返人類的痕跡(唔計垃圾)

紅樹林

走向北潭凹

幾葉草

沉穩的狗

植物覆蓋人類痕跡

次次行山都到呢種植物

潮間帶植物

清澈見底的海水

有刺的樹

去到終點啦

黃石碼頭

黃石

晚上的黃石燒烤場

因為有工程,所以巴士好難先掉到頭



沒有留言:

張貼留言