2017年4月23日 星期日

[是日踩單車] 石垣島

石垣島環島

路線: 碼頭附近 - 御神崎燈塔 - 川平灣 - 平久保崎燈塔 - 玉取崎展望台 - 碼頭附近
用時: 八個小時左右
距離: 大約120公里
日期: 2016年12月25日
相機: Sony A5100 + HTC 10

人地單車環島通常都係去台灣,但我第一次出國環島就去左石垣島。石垣島係一個島仔黎,大香港島唔夠三倍。踩一個圈大約多120公里左右。島上面馬路除左市區同近機場附近,大部分都冇乜車,十分安全。環一個圈就可以去到石垣島其中幾個出名的自然景點,包括兩個燈塔,川平灣同玉取崎展望台,每一個都超級靚。
平久保崎燈塔



                                                                    以下係大約路線:



以下係沿途風景

因為第一次踩咁多距離,所以天未光就開始左踩。


可能太早,路上冇乜車,但慢慢天就開始光。

日出啦!

中途見到隻牛,可能係石垣牛

一個小海灘

有個係海邊嘅草原,可能係牧場,好靚

另一個角度睇,個草原都幾大

太陽就係雲後面

行左入啲小路入面,冇人冇車,要好小心

我的愛駒

停低影下花

到左第一個燈塔,御神崎,已經好靚,仲有唔知係咪太早定呢個冇咁出名,得一兩個人。

準備行上去,我架單車就咁放係到


燈塔簡介

佢個牌

一望無際嘅海,勁靚

另一個角度

再另一個角度,點睇都好靚

Zoom 埋舊石到

有個碑

真係好靚,如果多啲時間,可以係到坐一日慢慢hea都幾正

啲葉幾特別嘅植物

另一個角度嘅花

路邊小花



牧場

冇乜人嘅路




去到川平灣,可能仲係早,冇乜人

可以坐船出海,但我目標係單車環島,所以係川平灣只係停左一陣


啲路都OK,唔會係爛路,但都有唔少上上落落


踩呀踩,踩到中午。踩之前都知沿途係冇乜補給,唔會見到有lawson,7-11,所以都有帶左兩個飯團黎食。石垣島唔大,又係沿海,諗著唔會太難踩,但中間係咁上上落落都幾消耗體力,啲食物好快食晒。一路踩都唔見有餐廳,愈黎愈餓,見到營業中,真係好開心,即刻衝入去。

營業中呀

係一間好靚嘅木屋黎,得一個婆婆同一隻狗

我架愛駒

佢好似cafe 咁,得我一個客人

佢menu 得日文,上網又唔好,亂咁叫,叫左個漢堡扒,好好食

食完仲有生果,婆婆仲送左個紀念品畀我,好好人

食完有力繼續踩,去到中午愈黎愈熱,愈黎愈曬

沙洲

又見到一個大草原

又係海灘,中間都見到大大少少好多唔同沙灘

到左另一個燈塔

成個石垣島最北嘅地方

平久保崎燈塔

又係勁靚,咩叫海天一色就係咁,呢個燈塔多人好多,而且好大風,架單車吹到跌左,手把花左

好靚呀

好靚呀

靚到傻左

睇完最北燈塔就開始叫回程,返返市區(雖然都有排),中間見到架雪糕車,停低食個雪糕。間店有隻狗,好得意,好似叫momo

佢個樣好開心

架甜品車

可愛Dog Dog

中途見到有個觀景台,但要上斜,諗左陣,為左唔好有遺憾,決定上埋去,呢個決定係冇錯嘅

有個停車場

有個亭

又係見到海天一色呀,好靚呀

呢個角度我覺得最靚,右邊係最北燈塔果邊

真係好靚

望向另一邊

上完個觀景台,再踩幾踩就會去返有人煙嘅地方。經過機場,可以睇飛機升降。之後入返市區就冇乜景,所以冇圖。

夜晚返返Airbnb 租嘅屋,買沖繩啤酒

飲石垣島牛奶,好好飲

石垣島雖然唔大,但自然風景好靚,又唔算太多車,好啱去踩單車。但要注意補給,因為西邊同北邊都冇乜食店,所以要帶定食物同計劃好啲。成個單車行程最可惜係有麈入左相機,張張相都有條野係到,好sad



2 則留言:

  1. 係咪租車踩呀巴打?
    我嚟緊都會去....租果啲車會唔會好踩得好辛苦嫁..?

    回覆刪除