2018年12月17日 星期一

[是日踩單車] 四國單車環島 - 第一日


四國單車環島 - 第一日

路線: 香港去高松
日期: 2018年12月01日
相機: Sony A5100 + Xperia XA2

首先係到要多謝我女朋友畀我去,而且沿途幫我打氣同搵平路。繼上次去左石垣島踩單車之後,一路都再想去日本踩單車,咁啱轉完工有假要清,就請晒佢,加埋有九日假,話多唔多,話少唔少,最後選擇左去四國環島。(其實九日環四國係唔夠,因為冇左頭尾得七日)




為左用盡九日,第一日凌晨機係必需嘅,HKExpress 飛高松星期六冇機,所以決定坐Jetstar 去東京成田轉機,回程先坐HKExpress 係高松直接走。Jetstar 運單車要額外加錢,但百幾蚊,都合理。
原本兩點機,但delay 到三點幾,好驚上唔切下班機

Jetstar架飛機,好似係A320

訓下又玩下電話,就到日本成田,要坐巴士,因為趕時間,第一時間衝上巴士

但可能早又冇其他機,過關好快,而且我架單車唔會係行李帶出,有人另外推出黎,所以好快就拎到,由落機到check in 內陸機,成個過程用左40分鐘左右,仲有成個幾鐘淨,勁快。

Check in 完行去Terminal,Jetstar內陸機有自己一個terminal(應該係)

賣得獎嘅水

買左支試下,都係水

去高松嘅係A321,大架啲,而家都好full

坐多個幾鐘就到高松啦

架單車都係唔係行李帶出,另外有人推出黎,所以又係好快拎到

係機場買車飛去高松JR站,架巴士有行李箱,放到架單車

今次住右手邊呢間クレメントイン高松,成間酒店都係三角形,好特別,而且係2018年10月新開,啲野好新。我揀佢除左因為新,佢好近機場巴士站總站,行幾步就到酒店,唔洗拖著架單車行好遠,又唔洗驚落錯車。因為我有個單車袋要Keep 八日,要搵位寄存,所以去之前Book左頭尾兩日都住佢,去之前都用Email問佢可唔可以幫我Keep咁耐,好彩佢地都幫到我呢個大忙。
返到酒店即刻砌返架單車先,一陣有咩事都即刻可以拎去單車店搵人整。砌完之後,因為未食lunch,好肚餓,就出去搵野食。酒店係海邊,好大風下。

去左食烏冬

之後行下商店街,幫女朋友買下化妝品。由酒店行去要十分鐘左右。

有聖誕樹

 商店街

食完就返返酒店訓陣

一個人黎講,間房都幾大,放完個單車袋仲有位淨

張床好大

設備好新,好乾淨

因為冬天,四五點就日落,好快天黑

為左輕同方便,買左Tailfin呢個牌子嘅單車行李架。雖然唔平,但好值得,好易裝,又實淨,七日日曬雨淋都冇任何問題,最重要係裝到落road bike。

夜晚再出去睇下有咩食,有介紹HKExpress飛香港

最後又係超市買特價魚生飯,二百幾羊一盒,真係好平

買完就返酒店開餐。食完去左酒店個大浴場沖涼,都幾正。房裹面啲電視有Youtube,可以睇到港台,蘋果動。Hea多陣就休息,準備聽日第一日去德島嘅行程


沒有留言:

張貼留言