2018年12月22日 星期六

[是日踩單車] 四國單車環島 - 第六日

四國單車環島 - 第六日

路線: 四萬十市去松山市
日期: 2018年12月06日
距離: 158.75公里
相機: Sony A5100 + Xperia XA2

今日係最長嘅一日,係計劃果時都知今日會好辛苦,實際都真係好辛苦。開頭又落下雨,又轉涼,中間又要上一個勁斜嘅山,本身都唔係踩得快,係咁嘅情況下踩得仲慢,最後連休息踩左成差不多十三個鐘先到。到松山果刻真係喊出黎,終於到啦。今日風景都唔差,開頭逆四萬十川而行,見到幾條沉下橋,見到雲海。後尾又有段路係沿海踩,經過下灘站,但踩得太慢,所以睇唔到日落。因此,今日雖然辛苦,但都好充實。


詳細路線

今日為左盡量少上山,所以都好小心揀路,揀啲平啲。一開始行441,係四萬十川旁邊行,之後轉入381,再行57,接著31,呢條路係上一個好斜嘅山,叫歯長峠,沿途係勁少人同車,其實都幾危險,之後行少少29,落返56,再之後因為唔想再上山,所以行24去378,378呢段路都係沿海,所以冇揀錯,係平路,最後行返56呢條大路去到尾就到松山。

以下係沿途風景

呢間早餐又係早餐即刻整,有和式西式揀,我揀西式,都幾好食。間酒店有個休息室,有部遊戲機,玩舊game,尋晚等洗衫玩左陣。呢間酒店值得推介。

今日又係天陰陰,中間仲要落左陣大雨

有啲霧環繞山,又幾靚

中間會見到呢啲活動中心咁嘅野,夏天應該可以玩水上活動

扮有feel咁影相

部電話影相一係太暗,一係太光,實際咁睇係好靚嘅。

上面張相嘅光版

一開頭沿河踩都係呢啲風景

一路都見到幾條沉下橋,但我一條都冇落去,因為太累,多少少路都唔想行,留返下次再黎。之後有啲路係單程路,所以要好小心。

踩踩下就見到個道路站,叫道の駅 よって西土佐,勁靚,又係同附近特別唔同。

有野食,有土產賣,我去買左支四萬十水

好多地方都貼著呢個麵包超人Logo

踩多陣就停左係一個道路站食lunch,叫道の駅 虹の森公園まつの

叫左個烏冬,驚唔夠飽,加多200羊要多個飯。

白飯加呢啲送飯

佢啲烏冬係綠色嘅,因為加左四國十產嘅青XXX,總之加底。食完之後就要踩今日最辛苦嘅路段,行31,因為真係好斜同好累,都係半推半踩咁上山,係全程唯一一段路要落車。

上完山之後,就當然係落山。中間有停左係道の駅 どんぶり館一陣,睇下有冇野好食,但冇睇啱。之後繼續踩,見到Lawson 即刻入去買雞扒補充體力。

最好食嘅Lawson雞。之後一段路都係普通小鎮街景,一時有小工廠,有農田,有店舖,有民居。

之後係入大洲市之前就見一個好靚嘅雲海。我係落斜行緊果時見到有個遍路嘅人停低影相先發覺。

真係好靚,但我影唔到最多雲嘅一刻

靚到用埋相機影

因為條唔冇行人路,唔可以突然停,好彩有個位畀車停,可以影到相

落完斜就會入到大洲市,離遠見到大洲城。下次再去四國,可以黎大洲參觀下。

Zoom 一Zoom近睇

因為睇Google Map,繼續行56要再上多次山,所以寧願行遠幾公里,經24去378行海邊。呢個決定應該係啱嘅,因為平路可以上返平均20KM/H。

又見到霧環繞山,但呢個時候已經開始天黑,但距離松山都有一段距離,所以之後一張相都冇影過。之後段路會經過下灘,出名話近海,同睇日落,但因為天都黑埋,所以睇唔到日落。其實我踩單車仲近海過個火車站,所以單車睇日落應該仲正。另外,378呢段路應該係單車路線黎,因為地方會見到你仲有幾多公里淨。最後不斷踩不斷踩,見著啲路牌寫著松山嘅距離愈黎愈近,由四十幾同二十幾,再到零,最後終於到啦。

今晚住間酒店對面就係松山城,方便我去參觀。

間房都OK舒服,但架單車要泊係樓下。

其實去到果時先八點左右,其實快快手都可以去到道後溫泉,但因為勁累,所以都係出去食個Dinner,就返房休息算,留返下次再黎。

亂咁入左間食麵,原來係食担担麵,叫一天張,都幾好食。間舖得老闆一個,煮野食,收碗,收錢,所有野都係佢一個做晒。

佢有啲套餐,我加多五百羊,有Beer同餃子,都幾抵。

慶祝踩得完全程

餃子味道就一般

個麵幾好食,好香花生味

食完都係唔夠飽,見左一間食雞湯拉麵,又入去食,仲叫左最豪華果個

份量好多,但我都食得晒,味道都還可以,我第一次食呢種拉麵。

食完就行返酒店休息啦,真係好累,但過左今日,之後都會輕鬆好多,係先苦後甜。

沒有留言:

張貼留言