2018年12月26日 星期三

[是日踩單車] 四國單車環島 - 第九日

四國單車環島 - 第九日

路線: 高松市返香港
日期: 2018年12月09日
相機: Sony A5100 + Xperia XA2

今日係行程最後一日,架單車都收埋左,而且坐三點幾飛機,所以今日起身食個早餐,出去行個圈就走了。九日嘅行程好快就完結了,今次呢個單車行程畀我預計辛苦左少少,落左兩日雨,有三日行程長左少少,最尾兩日氣溫涷左少少,除左呢啲之外,我覺得行程係差唔多完美,見到好多靚景,食到唔同野食,去到松山城,買到方包,可以有99分。


以下係沿途風景


今日包左早餐,但唔抵食

早餐係樓下其中一間餐廳到食

可以望著出面食,幾寫意

早餐就係得咁多,份量好少

好快就食完,出去買多少少野食

再買多支練奶雪條,唔知幾時會再食到

買多支牛奶

間房望出去都幾開揚

影返係四萬十川一個道路站買嘅四萬十川水

之後再執下個Backpack,就check out 出去買Lawson 雞同出去行下

再影下高松JR站

係酒店附近有間Lawson,用暖包暖著拎返香港畀女朋友食。

買完行去碼頭果邊影下相

都仲係好大風

我覺得係全高松最早嘅建築物


前面一路行好似有個燈塔定唔知咩,但因為我得一個鐘左右,所以冇行去

碼頭有船可以坐去小豆島同其他島。可以成架車上埋架船。

有太陽能板係橋頂

高松城簡介,上次入過去,所以今次冇再去

返返去酒店拎返架單車就去坐巴士去機場

如果有單車最好預早少少去搭巴士,因為都幾多人坐,如果遲,多行李可能放唔入架單車。我酒店對出個站係第二個站,都要等果個時段第二架車先上到(佢啲班次跟飛機時間),而且我個站就上滿,之後見啲中途站都好多人等上車。

去到機場有幾間食店,我又去食烏冬

有好多款揀

樣樣都想食

最後都係揀880羊果個

有天婦羅

有凍烏冬,都係好好食

之後係機場行下,睇下飛機,行下啲手信店

個裝飾都幾靚

有個水龍頭可以試飲烏冬汁

之後係侯機室坐多陣就開始上機。

去到登機橋

係登機橋再影多影

上到飛機,坐窗口位,可以訓得好啲

準備起飛返香港了。機場跑道果邊好似有個公園,有架飛機放左係到。

今次個行程好開心。

----------------------------------------------完----------------------------------------------


沒有留言:

張貼留言