2018年12月22日 星期六

[是日踩單車] 四國單車環島 - 第八日

四國單車環島 - 第八日

路線: 四國中央市去高松市
日期: 2018年12月08日
距離: 69.68公里
相機: Sony A5100 + Xperia XA2

唔經唔覺就踩左六日單車,黎到單車行程最後一日,時間真係過得好快。今日行程都係好簡單,冇乜上斜,而且係咁多日路程最短嘅一日。因為想快啲衝線,所以都冇特別遲開始。今日最特別係見到一間我覺得係全四國最靚嘅Lawson。



詳細路線

繼續返尋日國道11就可以去到高松。

以下係沿途景觀

一早起身,食左尋日買定嘅早餐就開始最後嘅

酒店個名

酒店正門

踩幾踩就會見到全四國最靚Lawson,係一間係海邊,獨立自己一間嘅Lawson

係貼著海邊嘅便利店

佢旁邊就係道路站,道の駅 とよはま,總之係到食早餐

朝早多雲,而且凍左好多,得返幾度

其實想影遠啲果啲陽光,但電話真係影得好差

個道路站都唔細,而且都幾靚。今次途中見到嘅道路站個個都好靚,有特色,而且食野都唔貴, 好值得入去食下野,休息下。係個休息站仲見到另一個踩單車嘅人,但唔係環島嘅,我踩先過佢,但好快就畀佢過左。

之後嘅路大部分都係啲城鎮,冇乜鄉郊路,冇乜特別風景,所以又係冇乜停低影過相。

經過7去洗手間,見到我最鐘意食嘅練奶雪條,即刻買返黎食。自從係岡山食過一次練奶雪條之後念念不忙,係香港未見過有,今次係四國見到同種類嘅雪條(係岡山食到果個牌子係有個牛頭),即刻買黎食。係高松已經食左,但之後都唔係間間7有得賣,係去到呢到先見到有。

經過坂出市要上一個小山

可以見到瀨戶大橋,放大啲畀你睇。

之後都係一路踩,但因為入返城市範圍,成日要停紅綠燈,所以想踩快啲都踩唔到。去到近高松同係高松市內,有幾個路口要坐電梯行天橋同行隧道,都幾麻煩。因為想快,所以今日冇停低食lunch,直去高松。

終於返到起點啦,好感動。

拎返個單車袋,準備一陣再架單車入返袋

呢間酒店係最靚最舒服嘅一間

左面就係今次住嘅酒店,上面四個大啲嘅窗就係浴場

因為未食Lunch,即刻衝出去食野。酒店好近海,好大風,仲好凍。

踩咁多日單車,最辛苦嘅兩日都係落雨,反而頭尾最輕鬆嘅兩日就好天。

去左食好想食好耐嘅律牛肉飯,叫左尾二大果Size

之後就週圍行多陣街。啲柑好平,成大袋先780羊。

行到瓦町,累,唔想再行,坐兩個站返酒店。

放低啲野就出去食晚餐,其實食完牛肉飯三個鐘都冇,可能踩單車太消耗體力。

唔想行咁遠,係JR站個商場食

又係食烏冬,但又驚唔飽,所以叫個有豬扒飯嘅Set

迷你豬扒飯

冷烏冬,食過幾餐烏冬都好好食

食完就返返酒店裝返好架單車同執行李,都搞左幾個鐘,仲累過踩單車。Check 多次整好之後,就休息。今日係簡簡單單嘅一日,如果再出國踩,每日個節奏都係咁會好好多。

3 則留言:

  1. 剛發現你的遊記,文字加圖片,很有趣。我三月會環四國.你部canyon戰車很有型,若在sydney好似你咁泊車,應該3分鍾就冇左。我都是用公路車touring,不過改了平頭同後飛輪加大到42T,年紀大冇辦法,不過就真係也山都未驚過。四萬十至松山段,你說N31都幾危險,是甚麼?斜?靜?最後高興你平安回家。多謝分享。

    回覆刪除
    回覆
    1. 31果段一黎斜啦,而且好少車,冇行人,上網都收唔到,如果有咩事應該幾難搵到人幫手,所以去四國環島盡量都行返啲主要幹道,好似56,55。咁樣補給,安全都會好好多。

      刪除
  2. 多謝提醒。希望能快看到你以後的遊記。

    回覆刪除