2024年1月26日 星期五

[是日去旅行] 最傷心的澳洲Adelaide旅行 - 第一天

最傷心的澳洲Adelaide之旅 - 第一天

日期: 2023年12月22日至2023年12月23日
相機: Google Pixel 8 Pro + Sony Xperia 1 II

平時大家去旅行一定係想開心先去,但我今次去澳洲Adelaide旅行,就由頭傷心到尾,冇一分一秒係有開心過。每日都淨係想時間快啲過,可以唔洗孤伶伶一個,快啲返返香港。

Adelaide 火車站
Adelaide 火車站

背景:

講到呢到,應該都估到係同感情有關。冇錯,今次一個人去Adelaide 5日,就係想去搵我係澳洲Working Holiday嘅前女朋友,問清楚點解無端端講分手,想知原因,唔想得幾段冇乜內容字,同一個短短嘅video call,就將七年幾嘅感情完結得不明不白。如果可以,更加係想挽回返佢。

結局當然就係完全失敗啦。雖然係叫見到兩次,係知多咗少少,但原因我都係理解唔到。最後去完澳洲,仲令自己更唔開心,傷害更加大。

呢篇文章嚴格上唔係一篇遊記,因為五日我其實冇乜地方去過。只係一篇令我自己抒發情緒嘅日記,想將自己嘅唔開心寫晒出嚟,可以盡快好返。同埋係呢到同另一半想去working holiday 嘅人講,你好大機會失去佢。就算佢一開始畀你有幾多承諾,幾多希望,幾多信心,講埋返嚟就結婚都好,所有野都可以變做幻影,唔再存在。我曾經都覺得自己會係少數成功嘅例子。

第一日上(2023-12-22):

前女朋友係上星期(2023-12-17)突然send messages 嚟話想自己一個,要分手。之後,我就再video call唔到佢,佢亦都唔肯再有咩討論,所以為咗知多啲,就做咗個會令自己後悔嘅決定 - 飛過澳洲揾佢。我第二日好快就買咗機票同book埋酒店,再睇下澳洲入境有咩注意,整埋個eta,星期五一放工就即刻去機場搭飛機。今次因為放工即刻去機場,為左低調啲唔好畀同事知,所以我係backpack 去。屋企人都係我上飛機前一刻我先同佢哋講。


香港去Adelaide一定要轉機,搵到最平同時間最合適就係坐Qantas 飛Melbourne,之後再轉內陸機。連晒所有等飛機,等轉機,等車,總共交通時間差唔多用左一日先去到Adelaide 嘅目的地。講多少少,今次係我第一次衝出亞洲,第一次坐咁耐飛機,好多都係第一次,都算係大鄉理出城。

應該係我第一次坐有電視嘅飛機,但我已經download咗好多劇同電影係Tablet,所以去程冇用佢個電視。

準備起飛

好好彩,旁邊冇人坐,我可以坐得舒服啲。

勁咸嘅零食

第一餐飛機餐,係晚餐。

我揀咗個炒麵,實際係炒米線,我覺得幾好食。

食完仲有雪條一支

有第二餐,係早餐。

我揀咗個西式早餐,呢個就普普通通。

天光,成程機都冇乜點訓過,一黎唔開心啦,二黎就算旁邊空咗都唔係坐得太舒服。

就到Melbourne

跑道旁邊就有好多牛牛,好得意。

降落之後就入境啦,以為自己backpack唔洗等拎行李,又換咗passport可以用自助,可以好快就入到境。點知畀海關的咗出黎問問題,又要拎晒啲野出黎畀佢check。前前後後有三個唔同職員問我唔同問題,問我行李有咩,點解有兩部電話,去搵邊個,有冇佢地址,佢而家有冇返工,問我職業,返工做咩,我會住邊,點解淨係去5日,總之勁多問題。最後用咗唔少時間先入到境。好彩Melbourne機場唔算大,轉機時間又唔太趕,所以成功轉機。

過埋海關,要過另一個Terminal轉機。

第二日下(2023-12-23):

過完海關,就去另一個Terminal等轉機,Melbourne去Adelaide大約係一個鐘機程,唔算太遠。最特別(係我角度)就係內陸機有免費WiFi,可以上到機繼續Message。

一個鐘機都有舊cake同野飲。

仲有粒朱古力,但個Holiday我就唔Happy了。

有水

好快就到咗Adelaide

Adelaide個機場我覺得靚過Melbourne好多,但就好似細啲。

之前一路都有聽前女朋友點坐車,所以我知可以用Google Map直接搵有咩巴士坐。

好似都係第一次坐有兩卡嘅巴士,又係新體驗。

我上得啱巴士線,但我冇留意方向,所以坐錯車。係一個outlet 落車。再search過可以坐咩。今次睇啱方向先上。

架巴士可以直達前女朋友屋企附近,再行啲路就到。

澳洲啲雀同香港唔同。我好鐘意留意呢啲。

去到佢屋企,以為可以見到佢啦,點知原來佢唔係屋企。係去澳洲之前,佢係唔知我搵佢,因為知左,以佢性格應該會避開我。而且我都聯絡唔到佢,去到佢屋企門口,都係要佢媽媽(好多謝佢支持我,幫我手)幫手同佢講聲。之後幾日得知,佢原來聖誕節 or 之前開始都唔係屋企,去咗佢澳洲朋友屋企住(男定女,有幾多個我就唔知啦),出去Gathering,出去玩。我知道之後勁傷心,都係分咗手一星期姐,我好似已經被忘記得七七八八咁,可以有心情同人玩,而我就好蠢咁過黎澳洲搵佢,睇下有冇機會挽回,仲要畀佢話我咁樣過黎搵佢佢好不安。

咁之後佢肯Message我,話聽日約我去Cafe,聽日先見我。咁我唯有去酒店Check-in等第二日。係去酒店之前,因為知出去食野貴,一個人勁傷心都冇心情去餐廳食,就去咗超級市場買啲包,買奶當係晚餐。

行去超級市場途中見到好多越南餐廳。

去到超級市場見到好多香港冇嘅汽水

好多唔同味嘅花生醬

牛油果油好似平過香港,但整體所有野同香港價錢差唔多。

好靚嘅大學building,成座office咁

今次Holiday Inn Express,都係求奇揀,主要揀間近市中心,易坐巴士。

間房都算幾大同幾靚,之後幾日大部分時間就係自己一個係呢到等時間過同喊。

洗手間都好靚同乾淨

風景就冇乜

前女朋友話牛奶好飲,咁就買支試下,好似係好飲少少,係掛。

返到酒店我係冇野做嘅,只有等時間過同試下訓教,所以第一日好快就完咗了。

沒有留言:

張貼留言