2024年1月27日 星期六

[是日去旅行] 最傷心的澳洲Adelaide旅行 - 第三天

 

最傷心的澳洲Adelaide之旅 - 第三天

日期: 2023年12月25日
相機: Google Pixel 8 Pro + Sony Xperia 1 II

前程提要,我求佢見多一次,我話係最後一次,所以佢都肯見多我一次。而家諗返起都覺得自己好傻,好蠢,點解要不顧自己自尊咁去揾去,最後咩都得唔到之如,仲搞到自己更痛。今日天氣突然變咗,凍咗大風咗好多,所以就由Elder Park改咗去火車站見。因為佢約我係下午四點半等,所以我又要諗方法點樣打發我啲時間。




朝早又係落去食早餐,發覺佢啲早餐日日都係咁上下,同埋款式唔算多,但一餐半餐就冇乜所謂啦。

日日差唔多嘅早餐


我買咗滑板車三日pass,之後就出去揾架車,又出去轉下,今日目標係向南,係市中心外圍轉個圈。沿途啲公園都係好靚,如果我心情好,係公園hea一日都冇問題。去到一個公園我覺得特别靚,所以就停低入去行下。又係有好多唔同植物同雀仔,好舒服下。

今日目標係市中心南邊轉個圍,同北邊一樣,市中心出面係一片綠色

樹路

經過一個好靚嘅公園,就入去睇下

又見到鴨

同北邊唔同,呢邊啲屋少啲House,係幾層樓高嘅Apartment,但應該都係豪宅呢。

係到見到有家庭係到聚餐

個公園又係種咗唔少花

係外圍嘅樓可以日日望著一片綠色

小瀑布

又見到呢種唔識飛嘅雀

集體行動

午休中嘅鴨,呢個公園係佢地主場,鴨數好多

可能夏天,所以好多花開

用植物整嘅隧道




行完呢個公園,見到地圖寫有一個日式庭園,就決定去睇下。去到都幾失望,因為好細,同埋唔算特别。

公園簡介

有日式設計

算係幾日式嘅角度


之後就去返城中心,見到有聖誕裝飾,今日又係聖誕節,但我身邊一個人都冇,自己更加唔開心。

返去市中心

Tour Down Under,又係一個Promise

洲旗同國旗(應該係)

有心人留低嘅心意

有棵好大嘅聖誕樹,但我身邊冇任何人。

好似係政府建築物


見仲有時間,就去埋Elder Park,環境又係好靚,仲有啲得意嘅雀仔,隻腳好長,同唔多怕人,我行得算幾近,佢地都冇走開。

一個好有馬戲團風格嘅涼亭

成個環境又係好靜,冇乜人,可能係因為聖誕節。

去到河邊

一對黑天鵝一齊食野

一堆海鷗

好多人介紹Adelaide都會用呢到附近嘅環境

唔多驚人,隻腳又好長嘅雀


見仲係早,覺得酒店未打掃好間房,所以就去Rundle mall睇下係咪聖誕節咩都唔開。咁事實係真係乜都冇開嘅,條街好靜,同尋日完全唔同。

成條街都係冇乜人

舗頭都冇一間開

好似係Adelaide唯一一間Apple Store


行多兩行,覺得時間差唔多,間房應該打掃好,所以就返酒店食包,飲下奶。等到時間差唔多先過去火車站。

去到火車站等佢


等到四點左右,就行過去火車站,酒店同火車站好近,我好快就到,佢就比約定時間遲先到。成個會面氣氛唔算好,佢就係唔耐煩,唔想講咁多,佢自己想點都唔係好講到畀我知。淨係話因為唔鐘意香港,唔想返香港,想留係澳洲,所以分手,完全冇討論空間。佢去之前話一年就夠,唔會再留,但轉個頭就改變晒,都係兩個月嘅時間。

我問多幾問,佢就話要走,最後去到酒店樓下我先可以攬下佢,喊下,聽到佢同我講對唔住。最後,仲同我講你會揾到個愛你嘅女仔,呢句真係好難聽,自己唔想要啦,就推開你,叫你自己揾將來,真係好有傷害性。

佢好似趕著走咁,所以好快佢就急急腳咁走,叫佢陪我順路買埋M記都唔肯。我就只可以望著佢個背影慢慢係條街消失,應該以後都唔會再見到,係最傷心嘅離別,愈黎愈傷心。

之後就唯有自己一個去買M記食,買個香港冇嘅包,個味道好一般,而且太多醬。食完之後又係喊都等時間過,慢慢等有睡意就訓教。

McRib,啲薯條咸到淨係食咗少少

味道一般,太多醬


沒有留言:

張貼留言