2024年1月27日 星期六

[是日去旅行] 最傷心的澳洲Adelaide旅行 - 第四天

最傷心的澳洲Adelaide之旅 - 第四天

日期: 2023年12月26日
相機: Google Pixel 8 Pro + Sony Xperia 1 II

今日嚴格嚟講係我喺Adelaide最後一日,因為聽朝好早我就會搭飛機返香港。因為之前幾日,我就算掛左唔洗清潔嘅牌都好,佢都係會幫我清潔,所以今日目標就係中午前後佢打掃房間嘅時間出去行下。當然,今日全日都係自己一個,支持我嘅只有我嘅屋企人、朋友同埋佢媽媽。




起身就落樓下食早餐,啲早餐就係煙肉、薯餅、腸仔、茄汁豆、yogurt、corn flakes、麵包,日日都係咁上下。
都係咁上下嘅早餐


食完就去博物館行下,因為唔洗入場費。個博物館唔算好大,但有唔同種類嘅展覽,有當地歷史、動物、海洋、埃及、礦石同太空等等,都算幾多野睇。我最鐘意係有唔同礦石果part,因為真係有好多種類,可以慢慢睇唔同materials 嘅分別。

圖書館都好靚

藝術館,因為要入場費,所以冇揀佢

去南澳州立博物館

門口就有好多骨架

有恐龍

動物果part 全部都係呢啲模型

鴯鶓嘅蛋

有一部分係介紹土著文化

藍企鵝,原本又係我黎澳洲會一齊去睇嘅野,而家我淨係可以一個人睇標本。

我鐘意嘅企鵝

古生物

介紹Minerals 呢部分係我最鐘意

一個幾層嘅展覽,介紹海洋嘅深度變化同有咩生物


去完博物館,見買咗個3日滑板車pass,唔好浪費,所以就求奇轉下圈就返酒店。Adelaide 好似出名多教堂,今日又見多一個。

另一個角度睇條河

St Peter's Cathedral

Brougham Place Uniting Church

係個公園坐咗陣

呢到附近啲house又係好靚,應該又係有錢人區

遠距離望返St Peter's Cathedral

Adelaide Oval


返到酒店又係喊同等時間過,今日晚餐就係食晒啲野食,所以返到酒店之後就冇再出街。何況,聽日一早三點幾四點就要準備走,就好唔開心。一個人嚟,最後都係一個人走。冇預期嘅答案,亦冇希望有嘅關心,甚麼乜沒有,只有無限嘅孤獨同難受。成世人,係第一次有咁唔開心嘅情緒。成晚都冇訓過,就起身沖個涼準備走。

沒有留言:

張貼留言