2024年1月27日 星期六

[是日去旅行] 最傷心的澳洲Adelaide旅行 - 第二天

 

最傷心的澳洲Adelaide之旅 - 第二天

日期: 2023年12月24日
相機: Google Pixel 8 Pro + Sony Xperia 1 II

上一篇講到,佢今日約咗我去一間cafe見個面,話會講清楚。係今日之前,我都未知佢係去咗人地到住,去咗gathering,所以我留低係佢屋企嗰幾封信,原來佢係未睇到。我去見佢之前以為佢睇咗,知我點諗,所以我都帶著少少希望,盡量用平常心去見佢。
公園入面嘅溫室



因為突然咁去一去澳洲,用咗唔少錢,酒店又包埋早餐,所以我都盡量食飽啲先去見佢,減少支出。

好典型嘅西式早餐

我第一日就差唔多食晒所有種類

最後食多碗Corn Flake

落街就係市中心,條街好靜

成日都見到好多中文字

成個城市以環境規劃嚟講係好舒服,啲路好闊,唔迫

有Tram

行行下見到隻雀,自己一隻係到行,好搞笑。遅啲係另外啲公園會見到佢啲Friends

成個市中心都好闊落

唔多高樓大廈

見到有滑板車,嚟緊幾日就係用佢打發時間


去到cafe,等咗一陣佢先到,好快就有位,佢就叫咗burger,我就淨係飲咗杯latte。一開始大家都好似普通朋友咁講下野,我講下我嚟澳洲見到咩,佢就講下佢有咩做。

係言談之間就知道佢冇返屋企,冇睇到我寫嘅野,佢又話食完野之後有野做,仲一路同我講我可以去邊玩。我表面上都好似冇乜野,但心入面已經完全崩潰。原來我就算山長水遠嚟想見下佢,去揾佢,想知佢諗乜,佢心入面已經得返佢啲澳洲朋友,我已經唔係啲咩一回事。都係講咗分手一星期,我已經唔再重要,連少少關心、陪伴同時間都唔會畀我,仲可以好冷血咁叫我自己去唔同地方玩。咁無他嘅,今日平安夜,又係佢生日,一個絕情嘅人都揀同friend 過,同人gathering ,同人慶祝啦,係咪先?

間餐廳好多人,所以食咗都冇一個鐘就要走。食完大家都有繼續行少少,佢有介紹下條街有咩,我以為佢會陪下我,同我行去Rundle mall,但轉個頭佢就話佢返去係行另一邊,講句bye bye就回頭走咗。我當時仲唔知點解好傻咁追返上去,同佢講句生日快樂。

係呢一刻,真係傷心到都唔知點形容,仲有果種孤零零嘅感覺十分難受。自己一個係異地,冇野可以做到。唉,就算而家過咗個幾月,嗰種感覺仲係好真實。

最後一餐同佢食嘅飯,可惜佢都係唔明我有幾心痛

你幫買嗰部Pixel影相好靚


得返自己一個之後,我諗到可以做嘅野就租架電動滑板車,週圍轉下。我買咗個三日pass,25 AUD,每日有90分鐘limit,算係比較平嘅打發時間方法。

有藍色同橙色,我揀咗橙色


原本約好咗我二月第一個星期就去揾佢,過八週年紀念,所以我都一路有係Google Map望下Adelaide 有咩地方可以去,所以今日就揀咗去植物園行下。個公園係幾靚,有設計過,好多唔同嘅雀仔同植物,仲幾大下。最特别係一開始有個地方有勁多蝙蝠,我都係第一次見咁多蝙蝠係同一個地方。附近仲有個動物園,原本又係約好咗一齊睇樹熊,而家得返我自己一個,所以都冇入去參觀。

去到植物公園

入口附近就會見到啲蝙蝠,都幾大隻。

之前係佢屋企附近都見過呢種雀仔

香港冇嘅樹種,我估

成個公園,除咗樹,都有好多唔同花

呢到啲植物好似係種咗好多唔同花

好靚嘅花

又有水塘

石河

啲樹修剪得好整齊

噴水池

一個好大嘅涼亭

見返市中心果重雀,佢地好似係唔識飛

一堆應該斑鳩(應該係)係到食野,香港未見過有冠斑鳩

佢地唔多驚人,可以行近少少

仲有鴨果類嘅雀仔

一個唔大嘅溫室

開咗花嘅熱帶植物

成個公園打理得好靚,見有人訓係草地


行完個公園,就繼續揸架滑板車週圍去下,Adelaide 市中心環境係幾靚下,唔計心情差,個城市係幾舒服。

主要都係向北行,一路見啲屋都好靚

圍著市中心係一片冇乜野嘅綠色

幫架滑板車影下相

好古典嘅學校

成個市中心北邊就係呢種house,應該係有錢人住嘅區

Adelaide Oval

Light's Vision

返去酒店附近

我酒店附近啲建築都幾特別,呢區比較多亞洲人


最後就返返市中心,去睇下Rundle mall,順便補充少少糧食,之後就返返酒店等時間過。

澳洲都有Dasio,香港已經算貴,澳洲仲貴

一路都想飲返雲呢拿可樂,係澳洲見到即刻買,佢仲要有Zero,正。


夜晚覺得肚飽,唔想淨係食包,所以落左樓下間M記買麥樂雞,同香港啲麥樂雞口感同味道有啲分别,同埋可以揀魚柳包個醬用嚟點。我揀咗二十四件,都要11.95 AUD,以呢個份量又唔算好貴。成個餐同香港分别唔大,啲薯條都係好咸。

南半球就夏天,所以日照好長,七點仲有陽光

M記都唔平

除咗日本,第二次食其他國家嘅M記。


食完又喊下,中間又求下佢之後可唔可以見多次,就慢慢試下訓教。


沒有留言:

張貼留言