2015年6月1日 星期一

[是日行山] 在屋久島的第一天

在屋久島的第一天

路線: 鹿兒島 - 屋久島
用時: N/A
距離: N/A
日期: 2015年5月16日
相機: Sony A5100

由於我地昨日夜晚先落機,又坐夜行巴士由福岡黎鹿兒島,另外又要準備上山的裝備、路線同食物,所以第一日都係係個島輕輕鬆鬆走黎走去。最主要的景點就係海中溫泉。


潮漲中的海中溫泉


第一日係由鹿兒島坐船去屋久島,去到個島就周圍行下。我地係鹿兒島本港坐飛翼船去個島,唔洗兩個鐘就去到。我地去果日落雨又大浪,但架船穩如泰山,完全唔拋,如果坐普通船應該會辛苦死。

我地由福岡坐櫻島號夜行車直達鹿兒島本港

碼頭

船飛

候船室

我地坐果架船

船內

落緊雨

果日愈近個島愈大雨大浪

去到個島之後,就立刻去碼頭旁邊觀光案內所買巴士pass同拎D單張睇下行山路線、民宿和租裝備店位置同巴士時間,之後就即係去食返個lunch。

落船果時好大雨

成船人好多都係黎行山,老中青都有

碼頭出面就係巴士站

島內地圖

案內所內部

飛翼船


觀光展覽館

屋久島石碑

世界遺產

餐廳內部

餐廳名

抵食嘅lunch

份量都夠食,味道都ok,特別係啲炸魚

仲有杯紅茶添

食完lunch就去拎行山裝備,我地係呢間店租左鞋、50L袋、睡袋、頭燈、袋防水套同地蓆,價錢唔算貴,我地又唔洗專登買D裝備同山長水遠帶過日本,所以係果到租會比較好。間野個位置係去民宿途中會經過,所以好方便,唔洗行黎行去。

食完野出黎就開始好天,見到藍天白雲

街景

島內動物之一 – 鹿

都係島內街景


開始有陽光

島內動物之一 – 猴子

迷你警局

租裝備間店

見到啲山嘅真面目

前面轉灣就係第一日住果間民宿的本館

拎完裝備就去第一日住果間民宿,間民宿距離碼頭唔遠,十分鐘左右就去到,而且近巴士站,方便坐巴士,最重要係可以寄存行李,原先仲諗緊我地四個咁多行李可以放係邊,一聽到老闆話可以免費寄存行李,問題即刻迎刃而解。

兩個人夠晒訓

另一個角度

窗外風景都好靚

有廚房

又係另一個角度

屋內走廊

間屋外觀

外觀另一個角度

放低行李之後,我地就出發去海中溫泉,原本諗著都可以浸到個,點知因為唔啱潮汐時間同要就巴士時間,所以去到都係得個睇字,冇得浸。但中途D風景都幾靚,都唔算浪費左一日。

屋附近的環境

特別植物(我覺得)





已經好好天

應該係島裏面最大嘅消防局

消防車

島內植物之一 – 唔知咩花
因為我地出發個時間未有車去平內海中溫泉,所以就坐車去左尾之間先,諗著去到一路周圍行一路等巴士。

宮之浦附近嘅橋

去到尾之間,呢邊天氣差啲

綠色植物


超市



戰利品




屋上民居

都係屋上民居

轉上去係一間豪華酒店

經過其中一個巴士站

賣地

賣屋,有錢都想買間

一望無際的海

田、海、天

行到去呢個巴士站

呢個巴士站的時間表

巴士站對面有個好幽深的地方

去平內海中溫泉站,都要行一段路先去到個海中溫泉。行到去就見到潮漲,冇得浸,所以就即係衝去係附近嘅湯泊溫泉,但去到都為時已晚,要趕搭尾班巴士,所以望兩望就要走。

海中溫泉站

呢邊都開始好天


呢頭的民居


要行一段路落去





溫泉介紹

潮汐時間表


入浴心得





海中溫泉有住的地方
湯河大橋

湯河大橋上面可以睇到好靚嘅景

橋上景(向北)


成遍樹林

橋上景(向南)

湯泊巴士站

指示牌


好少人嘅村,電話都收唔到




海景


有條瀑布

好多貓

足湯(溫泉有人浸緊冇影)

海邊





仲有十幾分鐘走左去旁邊間神社睇下




巴士站對面嘅雜貨店

湯泊巴士站時間表

巴士

返到宮之浦,食個dinner,去便利店買多D野食之後,就睡覺準備行山。

宮之浦大橋

小學


宮之浦川

刺生餐

刺生餐全部

豬扒餐

牛肉餐

牛肉餐全部

雞肉餐

沒有留言:

張貼留言