2015年6月1日 星期一

[是日行山] 在屋久島的第二天

在屋久島的第二天

路線: 白谷雲水峽 - 大株歩道 - 繩文杉 - 新高塚小屋
用時: 約十小時二十三分鐘
距離: 約13公里
日期: 2015年5月17日
相機: Sony A5100

昨日叫做休息完,今日就開始登山,今日目的地係新高塚小屋。我地會係果到訓一晚,之後第二日就去登頂。今日呢條相比聽日行果條可以講係十分輕鬆,沿途會見到幽靈公主取景的地方、好多溪澗同好多唔同杉樹。沿途大部分撞到的行山人士都係日本人,次次迎面見到都會打招呼,又會成team 人主動讓迎頭相遇或者行得快嘅人,同係香港行山完全唔同。

唔識影相,亂咁影都靚的森林


今日就係行山日,起點係白谷雲水峽。我地係宮之浦巴士站坐最早果班車出發,去到果到門口交張登山屆同買入場券,張入場券係張post card好靚。落車果到大約有600米高,同地面溫度已經有分別,明顯涼左。

登山便當

地圖

落車嘅地方

呢到有洗手間

水力發電機

一開始已經見條好靚嘅小溪


入場券

入口,可以係呢到交登山屆

白谷雲水峽

一開始我地就熱下身先,行左去睇下棵弥生杉。

啲路鋪得好靚







弥生杉介紹牌

弥生杉

之後就轉返入大路,行去苔むす森同太鼓岩,中途都會經過好多唔同的杉樹同河溪,全部野都係綠色。係鮮綠色,同香港D樹林有明顯唔同。冇幾耐就已經見到鹿,D鹿唔多怕人,你唔行太近都唔會走開同係你面前食草。


周街都係呢啲大杉樹



見到兩隻鹿

巨石

沿途都有指示牌,唔會行錯
會經過吊橋

吊橋外望


其中兩個景點

沿途都好多水,防水行山鞋係必需

生左粒野嘅樹

樹海,啲樹平均身高高過香港好多

又有水溝


有特別紋理的樹

穿洞樹



中途會入左楠川步道

要行過幾舊石跨過呢條溪

真人示範

好靚

植物介紹



有名嘅杉樹


七本杉

所以地方都生滿呢啲植物

到左苔むす森




又見到鹿




武家杉.公家杉

參天巨樹


到左辻峠

太鼓岩唔係必經之路,但絕對值得行一行上去,因為可以睇到個島最高果幾座山同視野非常廣闊,就算我果D上到去唔係咁好天都覺得超靚。

上太鼓岩十分就到

開始上去

好快就到左

第一眼上到去吸引我望到嘅野就係呢條河

可以望到最高果幾座山

好多人

係太鼓岩落山去返辻峠之後就繼續行去目的地,由辻峠到大株步道入口呢段路係今日最好
行果段路,因為大部分都係落山同冇樓梯慢慢上斜嘅路。

由辻峠開始好多都係落山路

奇岩怪石


又係大樹



落到去楠川分れ

楠川分れ到大株步道入口全部都係行呢啲火車軌路,好好行

會經過呢啲木橋N次


中途會經過兩個我覺得好先進嘅洗手間

洗手間裏面係泥唔係水,但又唔臭


同今日目標仲有多過5.5 KM





仁王杉名牌

仁王杉實物

洗手間

去到大株步道入口之後,就開始多好多上斜同樓梯,係今日最難果段路,但中途會經過幾棵好特別的杉樹,包括有好好好好老的繩文杉、夫婦杉同翁杉等。


大株步道入口前有個洗手間

大株步道入口

大株步道介紹牌




翁杉

講緊翁杉


一路沿途都有呢D木樓梯路,就算係近山頂附近都有,都唔知點拎上去

ウィルソン株,好似係被人砍左

好大棵,裏面應該起碼可以企到十個人

人地影到心形,但我影唔到

有霧


都有幾多上樓梯路段

長過支行山杖




又見到鹿



中途都有唔少呢啲休息位,可以坐下吸收天地靈氣


大王杉

呢棵好似係大王杉(唔知有冇影錯)

又再見到鹿

夫婦杉

應該係呢兩棵

好似係之前地磚介紹果隻花



之後行呀行,行左都幾耐,終於都見到繩文杉,離遠睇都覺得好大棵,香港應該冇樹大過佢。

繩文杉,冇得行埋去睇,但離遠睇都覺得好大棵

棵樹嘅介紹

繩文杉旁邊就係高塚小屋,如果休息都可以係呢到過一晚,但因為我地想聽日行少啲,所以揀左間近宮之浦岳的小屋 – 新高塚小屋。呢兩間屋之間距離都幾遠,最後係差唔多天黑晒之前就去到間屋。


高塚小屋
高塚小屋同新高塚小屋之間有1.7 KM遠,同係案內所拎嘅單張有唔同

太陽開始落山

有雲海


行左好耐先有500 M

就到了


終於到了第一日目的地
 
間屋旁邊有洗手間,有取水處,D水係山水,但應該係可以直接飲(我地係直接飲)。間屋可以住40人左右,係先到先得,因為我地去到都算遲,所以去訓中間走廊。

以下係今日行山的詳細步行數據



沒有留言:

張貼留言