2015年6月1日 星期一

[是日行山] 在屋久島的第三天

在屋久島的第三天

路線: 新高塚小屋 - 宮之浦岳 - 花之江河- 淀川登山口 - 紀元杉
額外行程: 紀元杉 - ヤクスギランド
用時: 約十小時二十三分鐘
額外行程用時: 多過二個半小時
距離: 約13.6公里
額外行程距離: 6公里
日期: 2015年5月18日
相機: Sony A5100 和 HTC ONE

今日就係成個屋久島行程的重點,登上九州最高峰 - 宮之浦岳。今日大風又大雨,兼可以親身體驗到中學地理堂學到每高一千米低六度的知識。好彩最後都成功上到山頂,完成到目標。

登頂了

雖然我地有地蓆墊著,但都係非常硬,而且個睡袋又熱過龍,最慘係間屋好多人鼻鼾聲超級大聲,好似訓係馬路旁邊咁,所以我地個個都訓一陣就扎醒,訓得唔好,所以我地三點幾就起左身,四點幾就出發登頂。

第一展望台,但冇上到去

有啲地方要拉著繩上

今日朝早天氣非常唔好,雨愈落愈大,我地成身都濕晒,連有防水套嘅背包裏面啲野都濕晒。部相機就算入返入背包都濕左,中途陣亡。而且因為愈高愈大風,又愈凍,所以行得非常辛苦。近山頂地方啲風大到吹得郁我,啲雨吹落塊面會痛。

得支樹幹


去到咁高都仲有木板路


奇特的樹


就到了

又係拉繩




平石岩屋


山頂冇咩大樹,所以好大風





最後幾經艱辛,成功上到頂。係果到求其影返張登頂相次後就衝落山。

目的地近在眼前

到頂了

但上到山之後都未可以即刻落山,都仲要係山脊線附近行,經過其他幾座山(唔洗再上頂),包括翁岳等。所以要係大風大雨兼低溫底下行多二個幾鐘。




投石岩屋

過左幾座山之後就係一路落山,落山D路因為落大雨,所以好似行溪澗咁,係水中行,所以唔洗問都知對鞋晨早入晒水。一路落山途中會經過花之江河,花之江河係一個高層濕地,佢係一個淨係靠落雨唔靠河流都可以維持的濕地(應該係)。但因為我地果時好大霧,所以咩都睇唔到。

冇圖

過左花之江河就好多係落樓梯,一路落一路落就會去到淀川小屋,淀川小屋前面有條橋橫過淀川,果到望條淀川超靚,清澈的河水倒影著綠色的樹,仙境也。

冇圖

係淀川小屋休息左陣就即係衝落山趕搭尾班車,雖然叫尾班車,但係14:50有車,所以時間都唔算充裕。原本時間都係計劃之內,但因為行行下,同行友人腳痛,大幅減速。就算之後,分開兩隊,一隊趕去追巴士先,都係遲左六分鐘。

冇圖

遲左就真係好大問題,因為果到電話都收唔到,人又唔多,的士都call唔到,如果行落山又起碼行多二十公里。好彩係巴士站諗解決方法果時,有旅遊巴經過,司機同我地講由紀元杉行多六公里有電話亭可以打電話call的士,所以我地就因為遲六分鐘多行六公里。

雖然呢六公里都係石屎路兼大部分落斜,唔多崎嶇,但就因為咁全身重量去晒前腳掌,所以行得仲慘過行山路。

電話都有啲霧氣


一落返山就冇雨

呢六公里都係呢啲石屎路

開始見到藍天



見到馬騮




幾經辛苦終於去到ヤクスギランド,果到又係好似白谷雲水峽咁,有啲輕鬆嘅步道行下睇下唔多杉樹同河溪。

呢到有電話洗手間




係果到等下坐陣,架的士就到啦。今次係我第一次係日本坐的士,架的士同香港果啲一樣,係高級啲同貴啲。由果到落山都要大約四千YEN。

第一次坐日本的士

落山就直接去到我地係book左係安房第二間島上民宿,呢間民宿10分要畀9.9分,因為基本上成間屋畀左我地住,有晒洗衣機乾衣機同廚房,又有廳房之分,好大。轉個灣又係巴士站,對面又有Mos Burger,實有野食買到。我地晚餐就去左呢間民宿開嘅餐廳食(應該係),超豐富,多到食唔晒。

睡房

客廳

浴屋同洗手間

廚房
我食嘅晚餐

同行友人食嘅晚餐

以下係今日行山的詳細步行數據


2 則留言:

  1. 配服!我上年都行了屋久島,可惜沒上宮之浦岳,當時下雨都感到頗狼狽,又影唔到相。雖然攻頂艱辛,但一定畢生難忘~

    回覆刪除
  2. 想交流一下屋久島的經驗
    計劃去,可以hangout add我嗎?

    回覆刪除