2024年3月23日 星期六

[是日踩單車] 日本太平洋岸自転車道 - 第一日

日本太平洋岸自転車道 - 第一日

路線:香港去成田
日期:2024年02月22日
酒店:ホテル日航成田
相機: Google Pixel 8 Pro + Sony Xperia 1 II

今日第一日嘅重要任務有三樣,將架單車寄倉,砌返好架單車同寄晒所有行李去最後一間酒店,所有野都順利完成。

到成田機場


今次係坐香港航空凌晨機去成田機,02:20機,我都盡量早少少去到機場,以免單車寄倉要搞好耐。我磅過個單車箱18點幾公斤,接近航空公司20kg個限制,個箱除咗架單車,我只係放咗對鞋,所以我都額外帶多咗個gip去裝我其他行李。因為單車係另外畀八十美金買佢單車寄倉,所以就唔會扣咗我原本三十公斤行李限額。成個寄倉過程都算好順利

要拎架單車去特大行李寄倉

凌晨兩點幾機

係飛機影夜景

有一包pop corn

去到日本都仲係七點幾,有排都未到3點 check-in 時間,所以去到酒店放低啲行李就去咗千葉嗰邊行下。第一日揀咗住ホテル日航成田,因為佢近機場,又有免費shuttle 來回機場同JR成田站,我可以唔洗拎著啲行李行咁多路,又可以方便我去機場寄行李。

落機

酒店Shuttle 係T1出面巴士站

有去成田JR嘅免費Shuttle

機場免費Shuttle,班次都幾密

係日本第一餐,食沾麵

坐倒吊列車去海邊

落車之後行去海邊個公園

經過美術館,時間唔算多,冇入去睇下

公園門口有貓貓

有櫻花?

個公園都幾大,如果唔落雨會再靚啲

行返出公園門口再見到隻黑貓

過多陣,再有多兩隻,原來之後有人餵佢地

臨走先影多次

行返去火車站

返返成田站

係千葉行到咁上下,三點幾就返返酒店進行第一日嘅第二個任務,砌返架單車。因為今次用嗰個單車箱基本上淨係拆咗前後兩個碌,所以好快就砌返架單車,再裝好個行李架。用最多時間應該係點放啲行李係兩邊馬鞍袋最方便拎野同兩邊差唔多重。

砌返好架單車

整好晒架單車之後,就進行第一日最後一個任務,去機場JAL ABC counter 寄晒我啲行李去最後一間酒店。。JAL ABC 係T1同T2都有counter ,見T1多啲啱食,所以去T1寄。原本預計寄個單車箱會好貴,要萬幾yen,加埋個gip,可能要兩萬yen先落到樓。最後佢計我個單車箱係160cm嘅行李,所以平咗好多,total只係要4600yen。Counter 會幫佢填晒你寄件張單,你只要準備好你酒店個名(我有預先問定酒店個地址)同酒店booking number ,唔錯唔錯。

拎啲行李同單車箱去寄

順利寄出

順利完成埋最後一個任務之後就係機場食埋個dinner,揀咗食炸豬扒。食完就等shuttle 返酒店,經過樓下便利店買埋個雪糕,就返房休息,準備聽日踩單車。

揀咗個限定餐

實物同圖片一致

食第一個雪糕

酒店樓下有燈飾,都幾靚

裝埋個行李架

沒有留言:

張貼留言