2024年3月31日 星期日

[是日踩單車] 日本太平洋岸自転車道 - 第四日

 日本太平洋岸自転車道 - 第四日

路線:御宿去波左間
日期:2024年02月25日
距離:86KM
酒店:磯料理の宿 伝平
相機: Google Pixel 8 Pro + Sony Xperia 1 II

今日係成個旅程最辛苦嘅一日,又大風又大雨又凍。原本以為今日要踩百幾公里,但原來我convert 去gpx嗰時有啲路段重覆咗,實際只係86公里,算係今日唯一一個好消息。

野島埼燈塔


一開身,打開窗,藍天不見了,仲落雨,就知道今日好辛苦。每日第一件事就係食早餐,早餐係自助餐,可以食返飽。

落雨

自助早餐

食完早餐,裝好身就準備出發。出發嗰時啲雨都唔細,而且凍過尋日好多,難度變咗地獄mode。

又凍又落雨

因為真係好大雨同凍都冇乜心機影相,一肚餓就入便利店買野食同野飲。途中因為手套同shoe cover防水唔夠好,買咗啲膠手套帶係手套入面,等對手唔會濕著太凍。對腳就換咗另一對襪,再係襪出面包一個膠袋,等對襪唔會濕,啲腳趾可以有返感覺。我覺得自己好聰明,而且都算work。

經過一間山卡啦7-11停低食下野

經過另一間Family mart 又食下野

係手套入面再加對膠手套防水

間Family mart 有好多位坐

踩下踩下,去到野島埼燈台咁上下就發覺點解自己好似快咗咁多到,明明應該要踩百幾公里。之後睇返個Garmin Connect 先發覺原來有啲路段重複咗,計多咗,即刻開心咗。雖然野島埼燈台去今日間民宿只係廿幾公里,但係今日最難嘅一段路,因為勁大風,又最大雨,踩唔快。最後係夠意志力去完成。

到野島埼,零遊客

燈塔

公園

冷冷清清

週邊地圖

今日係住民宿,入去揾我booking嗰時因為佢用拼音記低我個名,所以同個婆婆傾咗好耐先confirm 我個booking。間房唔大,但整齊乾淨,可惜冇洗衣機,冇得洗衫。

單車可以放係後門

整齊乾淨嘅房

房入面淨係有洗手盆

毛巾有民宿名

間民宿有四隻貓貓,我見到其中兩隻,兩隻都大過我屋企三隻好多,我仲摸到其中一隻。

其中兩隻貓貓

總共有四隻

摸到其中一隻

之後就係dinner 時間,睇個民宿名磯料理の宿,都知係海鮮大餐,樣樣都好好食,而且夠飽,好滿足。

魚生

火鍋


金目鯛

魚肉mix紫穌葉,幾特別

甜品

食完返房hea下,休息陣,就訓覺準備聽日行程。

要吹返乾啲錢


沒有留言:

張貼留言