2024年3月24日 星期日

[是日踩單車] 日本太平洋岸自転車道 - 第二日

 日本太平洋岸自転車道 - 第二日

路線:成田去銚子
日期:2024年02月23日
距離:52KM
酒店:ホテルサンライズ銚子
相機: Google Pixel 8 Pro + Sony Xperia 1 II

今日係第一日會踩單車嘅日子,所以都唔會plan得太chur,行程只係大約五十公里,可惜就係落雨,難度加咗一級。最後安全到達之餘,亦都畀預計時間早咗到,但發生咗樣傷心事,就係唔小心整心咗個把手😭

銚子站


我間間酒店都book咗連早餐嘅plan,所以每日第一件事就係落樓食早餐。呢間酒店早餐係自助餐,都算多野食,最特別係有益力多任飲同有得任食supplement ,我都係第一次見。

有好多Supplement 可以試食

豐富早餐

食完個早餐,著好衫,再整埋下架單車,就準備出發。第一日踩單車就落雨,仲要得幾度,增加咗少少難度。

Full Gear

準備出發,已經落緊雨,仲幾凍

一開始就穿過一條隧道

途中經過一間好似係食豬嘅餐廳

間餐廳好靚

因為路程好短,好快就到終點銚子。時間都係一點左右,見未到check in 時間,就揾下有咩食,見有間食蕎麥麵評分都ok,就去食個lunch。

到銚子

水戰咗成日

整花咗,好傷心

JR站出面

食蕎麥麵,好好食

食完都係二點幾,就試下去酒店睇下有冇得早少少check in ,好彩係有嘅。呢間酒店係我咁多日唯一一間有單車架係酒店門口畀人放單車,係一個加分點。

可以早少少Check in,間房幾靚

望市景

落去洗衫

有單車架

係酒店洗完衫之後就出去食dinner ,又係係google map揾,見有間拉麵店有四點幾分,就行去食。味道真係ok嘅,啲叉燒好厚,好入味,仲會有啲菠菜做配菜,幾特别。食完經過便利店又買雪糕食,之後就返酒店準備第三日嘅旅程。

行去食拉麵

燈塔裝飾

揀咗食最左嗰個

好豪華,好好食

叫無道居

買雪糕同野飲返酒店


沒有留言:

張貼留言