2024年3月31日 星期日

[是日踩單車] 日本太平洋岸自転車道 - 第三日

 

日本太平洋岸自転車道 - 第三日

路線:銚子去御宿
日期:2024年02月24日
距離:103.4KM
酒店:サヤン・テラスHOTEL&RESORT
相機: Google Pixel 8 Pro + Sony Xperia 1 II

經過尋日嘅熱身,第二日就係成個行程唯二會過一百公里嘅日子,但大部分都係平路,所以就算過一百公里都唔會好困難。今日天氣非常好,藍天冇乜雲,係踩單車嘅好日子。

犬吠埼燈塔


一起身打開窗,見到冇落雨,即刻開心晒。落去食個早餐,呢間酒店唔係自助餐,係係四個set揀一種,我就揀咗Omelet set,味道不過不失,但份量對於我就唔係幾夠。

變返好天

四種早餐揀一款

揀咗食Omelet

食完之後就開始踩,今日全部路線都係跟著太平洋岸自転車道踩,加埋我入咗條路線入Garmin,所以都冇行錯路嘅程況。雖然今日好好天,但其實都幾大風下,如果逆風踩,都幾食力下,好彩我大部分時間都係順風。

Full Gear 準備出發

酒店外觀

好好天,但勁大風

第一站就會經過犬吠埼燈塔,但我就冇上個塔,只係係附近睇下風景,影下相。之後繼續踩,好多時就係係個海邊踩好正。有好多海邊路段人影都冇隻,成條路就得我一個,個感覺好舒服。但有啲路可能之前大風大浪,將啲沙吹咗上條路,變咗有啲沙丘,所以要推車過。

去到犬吠埼,一望無際

好靚嘅海景

燈塔

過咗個燈塔要上一個小山丘

我的單車

一堆雀仔係海面休息

另一角度再影

進入海邊單車徑

成條單車徑都唔會見到幾多個人

單車徑上面有太平洋岸自転車道logo

空空如也

如果見到人都係滑浪人士





踩到有啲肚餓,又係google map睇下會經過咩餐廳,見會經過一間蕎麥麵店,就入去食lunch。呢餐味道我就覺得普通,同埋唔多夠飽,所以踩多陣就去便利店買飯糰食。之後咁多日,我都冇再停低食lunch,而係覺得就肚餓就入便利店買飯糰or三文治食,省到時間之餘,咁樣補充能量會舒服啲。

蕎麥麵店

蕎麥麵

唔夠飽,食多個飯糰

食完繼續踩,又係不斷見到海,真係好靚好舒服。今日最特别就係會經過一段路,旁邊啲唔知梅花定河津櫻開晒花,勁靚。

櫻花?

路邊有一段路都係櫻花

地下有logo 就知冇行錯

其中一段單車徑

又停低影下相

一個海邊公園

進入返多啲人煙嘅地方

橋上面影

經過一個海灘

慢慢踩下踩下,四點多少少就到今日間酒店。呢間酒店冇得拎架單車上房,亦都冇得放入酒店入面,只可以放係正門旁嘅泊車位,我用一條單車鎖加祈禱,希望冇人偷。酒店房個view好靚,前面就係沙灘,個feel好似沖繩。入房settle好,又係拎啲單車衫去洗,之後就係休息下等食dinner 。

到酒店

架單車淨係可以放係酒店門口

房可以直接望到海

房外望

今餐dinner 好有特色,好精致,味道都ok,但完全唔飽,唔適合做完運動食,所以踩單車去附近便利店買啲野食頂肚。

是日晚餐內容

主菜 - 牛肉

主菜 - 魚

唔夠飽,再買啲野食

食完,前面有個大沙灘,當然係落去行下,影下星星,試下Pixel係咪真係影到星空。可能月亮太光,又有啲雲,所以影出嚟冇乜美感。

試用Pixel影星星

唔係幾影到星星

好光嘅月亮

臨訓前再去睇下架單車有冇畀人偷咗,之後就返房準備休息。

望下安心啲


沒有留言:

張貼留言