2024年3月31日 星期日

[是日踩單車] 日本太平洋岸自転車道 - 第六日

 

日本太平洋岸自転車道 - 第六日

路線:藤沢去宇佐美
日期:2024年02月27日
距離:77.3KM
酒店:民宿ふかべ
相機: Google Pixel 8 Pro + Sony Xperia 1 II

今日算係休息日,準備聽日爬山,所以路程都唔算長。是日重點係影到好靚嘅富士山,我覺得可以做參賽作品。晚餐係另一餐海鮮餐,係我期待嘅其中一餐,亦都冇令我失望。

通往富士山之路


起身第一件事,睇下天氣,今日又係好好天,非常之好。之後就落去食個早餐,味道不錯,係啲炒麵有啲油。

第一round

第二round

食完早餐,裝個身,就出發。一開始就由藤沢踩去江之島嗰邊,入返去單車徑。見到都有唔少人踩單車入去江之島,但我諗咗諗,都係算,下次再去。

好好天,出發

過江之島而不入

又見到富士山

今日成條路線有一半以上時間可以望到富士山,有唔同角度,唔同景色。踩到一條行人天橋嗰時,心諗,係呢個view啦,可以影到好靚嘅富士山。咁就停車,行上去影,我覺得我都影得唔錯,影到全個旅程最靚嗰幾張相。

上天橋影富士山

富士山(1)

富士山(2)

富士山(3)

富士山(4)

係會畀人推介嘅隱世影富士山地點

之後都係跟著單車徑,大部分時間都見到海,見到個景靚就停低影下相。因為今日時間唔趕,可以慢慢踩。去熱海係雙線雙程行車,中途又塞車,所以如果條路太窄又冇行人路,就要同啲車一齊慢行,好彩慢踩路段唔算長。

到湘南大橋,又係另一個位影富士山

富士山

大磯港

獨立單車徑

有個牌就知冇行錯

又見到富士山

停低食下野

一路沿著海邊踩

My bike

枝豆飯團幾好食

踩下踩下,就到咗熱海。熱海啲酒店特別高,成個感覺同沿途其他城市唔同。係個海邊公園,又有唔少櫻花(?)開咗,我又係影得好靚!

到熱海

有好多高樓

櫻花(1)

櫻花(2)

櫻花(3)

櫻花(4)

熱海距離今日目的地宇佐美好近,但中間有唔少上落斜,所以都要出少少力,最後三點左右就到民宿。間民宿門口係落斜嘅尾段,我冇留意,所以過咗龍,好彩係另一邊行唔太遠都可以去返門口。

離開熱海

係隧道出黎

單車

隧道入面行人路好闊,好安全

初島,有機會會想去下

到宇佐美,但過咗龍

民宿

架單車可以泊係民宿樓下個泊車位,又係靠自己把密碼鎖。Check in完,拎晒啲行李上房之後,就即刻去浸下温泉。係check in 嗰時,有對夫婦見我聽唔明日文,個老公識少少普通話,諗著幫下我,但reception 有英文guidelines ,所以最後都唔洗佢幫手。之後係温泉見返,佢同我一齊用大家都唔太好嘅普通話傾咗陣計,好搞笑。

泊係車位

普通民宿房間

窗外

冇電梯

去浸溫泉

浸完就返房hea下,休息下,六點就落去食dinner。今餐啲魚生我就覺得冇波左間民宿咁好食,但條金目鯛就大好多,好食啲,條魚大過我手掌。係食飯中途,嗰對夫婦嗰個老公過嚟畀咗啲清酒我試,又叫我又咩唔明可以問佢,好好人。

晚餐

好好人請我飲

亂咁叫咗杯野飲

金目鯛

勁大條

仲有隻貝

要自己po床

我估我整啱

食完之後,天氣好,又出去影下星星。可惜個月亮太光,又影唔得靚。影個月亮,pixel影到個月亮好似日落咁,好奇怪。睇嚟都要研究下pixel 點影先靚。返民宿途中就去便利店買下雪糕同特別飲品。係民宿休息多陣就訓教,準備聽日爬山。

又影到好光

影月亮影到好似日落

買雪糕

新野,又係練奶,即刻買


沒有留言:

張貼留言