2024年3月31日 星期日

[是日踩單車] 日本太平洋岸自転車道 - 第五日

 

日本太平洋岸自転車道 - 第五日

路線:波左間去藤沢
日期:2024年02月26日
距離:65.2KM
酒店:スマイルホテル湘南藤沢
相機: Google Pixel 8 Pro + Sony Xperia 1 II

今日路程唔長,因為要預時間坐船橫渡東京灣。我係第一次踩單車上架船泊低,再過海,好特別嘅體驗。我有一早睇定啲船嘅班次,可惜我睇錯對面岸碼頭個時間表,花多咗時間等船,所以今日冇全程跟著太平洋岸自転車道踩,落船之後行咗少少捷徑,縮短咗行程。

日落和江之島


第一件事,唔係食早餐,係睇下啲衫褲鞋襪乾唔乾得切,好彩全部都乾到。再睇下天氣,今日又係藍天,但都仲係好大風。之後就真係食早餐,係傳統嘅日本早餐,好好食,夠飽。

放咗一晚,好彩乾得切

豐富嘅早餐

納豆

食完早餐,裝身,執返啲行李就準備出發。今日去碼頭嘅路程大部分都係逆風踩,啲風大到可以吹郁我,所以踩唔得快,但起碼冇落雨,唔算特別辛苦。

尋日落大雨,今日就勁好天

藍天,但勁大風

啲樹都吹到搖

經過一間係崖上嘅寺廟

開始見到富士山

經過隧道,地下都有單車徑標誌

有條登山路

去碼頭大約只係三十公里,所以都好快就到。我原本預計坐十二點幾嗰班船,點知原來係對面碼頭個時間。我去到碼頭嗰時十一點幾又咁啱上一班船走咗冇耐,唯有等一點幾嗰班船。好彩碼頭同碼頭旁邊都有啲舖頭行下,唔洗齋坐。

到碼頭

睇錯咗久里浜港,我應該係金谷港

碼頭有寫佢會點放單車

人加單車總共1500 yen

再影富士山

碼頭全景

去旁邊個市場行下

有海鮮賣

有蛋糕

到差唔多時間,見架船到,就準備上船。單車同其他車一樣,都係直接揸上去,上到會將你架單車勾係扶手,佢再用舊木頂著你架車。放低架單車,我就可以上上面船倉坐下,我坐呢架船係特別版,係有關黑船,上面有唔同介紹同紀念品賣。

架船到

泊好架單車

船內部

我呢架係黑船特別船

坐低休息下

落船又係好似車咁,自己揸返落船,成個過程好得意。因為睇錯時間,唔想踩到天黑,所以決定行捷徑,踩到逗子嗰頭先入返單車徑。由逗子去到鎌倉嗰段路都唔算好踩,可能就放工or放學關係,成段路都成日塞車,得兩條線,左面又冇行人路,所以如果攝唔到係啲車左面過,就要一齊塞,一係過右邊嘅行人路。好短嘅距離都用咗好長時間先踩完,係城市入面踩就會遇到呢個問題。

落船

起點

行捷徑穿過橫須賀市

補充體力

去到另一邊,入返單車徑

沿途會見到好多沙灘

青春

一路都成日塞車,我盡量都踩上行人路

見到江之島,即係就到,但已經黃昏

江之島

出名嘅火車?

火車軌係馬路上

踩下停下,又影下相,五點左右先到酒店。今日呢間酒店畀你包著兩個碌,就可以拎上房。兩個大膠袋都係佢畀你,幾好幾好。酒店房唔算大,但幾新。之後又係洗衫時間,可以開部空氣清新機幫手吹乾啲衫。

到酒店

精緻嘅房間

包著個轆就上得房

房景

掛好啲衫

掛好啲衫就出去揾野食。做咗成日運動有咩好處?就係可以食好多野。今日dinner 就食咗兩間唔同嘅拉麵,好滿足。食完諗著行下街,但大部分商場都八點收工,得donki仲有開,所以行咗陣,經過便利店,買埋個甜品,就返酒店休息。

第一間拉麵

唔算特別,正正常常

第二間拉麵

豐富啲,好食少少

車站

棵樹上面企滿雀仔

返酒店

食多個雪糕

沒有留言:

張貼留言